Pageviews last month

Saturday 10 September 2011

BeRkUlAt

Assalamualaikum n Selamat Malam....:P




Blog dah berkulat...huhu
Baru aku teringat rupanya aku ada blog yang kena hapdet...hehehe..
Raya sakan sampai lupa semua..balik raya plak keje sakan...mana la tak hilang ingatan aku ni..
Malam ni bariu teringat ada komitmen yang perlu aku buat....


Raya korang semua mcm mana????berapa riban duit raya korang dapat???
Aku???hurm..sedih..satu je angpow yang aku dapat.tu pun sbb pakcik aku kesian sbb aku buat muka sedih..hehe...
Start tahun lepas komitmen dh lain....kena bagi duit raya kat org.....dulu,terima je...hehe...now,rasain lor....
Nasib dapat bonus b4 raya...walaupun ciput,Alhamdulillah....:P


Berapa rumah dah korang pergi melantak setakat hari ni???mesti banyak kan....
Mau tak naik berat korang....
Baru2 ni aku ada borak ngn sorang abang kat tempat keje aku...
Boleh plak dia cerita berat dia n wife dia sebelum n selepas raya....hehe
Berkilo2 naik...ish3...smpai cmtu sekali...Raya2 ni mcm2 penyakit dapat...mana taknye,makan tak jaga.semua benda ditibai kan...


Pada korang semua,kalau korg tau korang tak berapa nak sihat,jaga2 la cara pemakanan korang ek..
kang xpasal2 korang memberi duit raya pada klinik2 nanti...hehe...pesanan dari aku...:P..daaaa....

No comments:

Post a Comment