Pageviews last month

Thursday 9 June 2011

KL GANGSTER



Filem terbaru hasil usaha pengarah muda berbakat, Syamsul Yusof bertajuk ‘KL Gangster’ . Antara pelakon yang membintangi filem KL Gangster ialah Aaron Aziz selaku watak utama, selain Syamsul Yusof, Adi Putra, Zul Huzaimy, Sheera Iskandar, Wan Maimunah dan Ridzuan Hashim, Zizan Raja Lawak dan Adam Corrie Lee turut membintagi KL Gangster.


SINOPSIS
KL Gangster mengisahkan seorang gangster yang dipenjarakan iaitu watak Aaron Aziz. Selepas keluar penjara, dia ingin membina hidup baru tetapi tersepit apabila kumpulan gangster kembali mengejarnya. Sama ada kembali ke pangkal jalan mahupun terus dengan kumpulan yang pernah menghancurkan hidupnya, itulah yang terpaksa dihadapi oleh Aaron Aziz.
Yang menarik dalam KL Gangster apabila Syamsul Yusof membotakkan kepala untuk berlakon dalam filem KL Gangster ini sebagai salah seorang watak antagonis dan Zizan Raja Lawak yang juga memegang watak dalam filem KL Gangster ini pastinya membangkitkan lagi scene lucu dalam filem ini. Penonton pastinya terhibur dengan aksi lawak spontan Zizan Raja Lawak.
ANTARA BABAK-BABAK DLM KL GANGSTER









                                                 
                                                                        PENGARAH MUDA-SYAMSUL YUSOF

No comments:

Post a Comment