Pageviews last month

Tuesday 7 June 2011

"KISAH KITA"

Just nak share dengan u all semua tentang satu lagi yang aku minat.Mula2 takdela aku perasan sangat lagu ni..Aku tau kewujudan lagu ni masa tengok melodi..Tajuknya "KISAH HATI"..Mendalam jugak maksud lagu ni..Untuk sesiapa yang cintanya tak kesampaian disebabkan kekasih hati nya telah meninggal dunia...kalau cinta tak diterima tu bukan ye..tak sesuai gitu..


Pada sesiapa yang mengalami peristiwa mcm ni,mesti sedih sangat-sangat kan..Alhamdulillah aku tak mengalaminya lagi..Moga bertabahlah kepada sesiapa yang telah kehilangan cinta hati mereka..Kat bawah ni aku tepekkan lirik lagu tu untuk tatapan u all semua..
Terlupa plak..video klip lagu nie menarik jugak sebab heronye adalah Remy Ishak..view matahari terbit tu pun cantik sangat..


                                                 Lirik Lagu Kisah Hati – Alyah


                                              


                                                  Hatiku hatimu
                                                  Menjadi satu cinta
                                                  Ku rasa hadirmu
                                                  Hanya sempurnakan aku
                                                  Tapi cinta bukan milik kita
                                                  Semua harus berakhir

                                                  Cinta kau dan aku
                                                  Takkan mungkin bersatu
                                                  Untuk saat ini di dunia ini
                                                  Mungkin tidak bersama
                                                  Hadir di angkasana
                                                  Biar ku setia menjaga cintamu
                                                  Selamanya

                                                  Tapi cinta bukan milik kita
                                                  Semua harus berakhir

                                                  Cinta kau dan aku
                                                  Takkan mungkin bersatu
                                                  Untuk saat ini di dunia ini
                                                  Mungkin tidak bersama
                                                  Biar ku setia menjaga cintamu

                                                 Cinta kau dan aku
                                                 Takkan mungkin bersatu
                                                 Untuk saat ini di dunia ini
                                                 Biar ku setia menjaga cintamu
                                                 Selamanya

2 comments:

  1. kenapa banyak org bercakap tentang lagu ini? hmmm

    ReplyDelete
  2. sebab hero video ni remy ishak kot...hehe..tapi lagu ni memg best..i like..:)

    ReplyDelete