Pageviews last month

Tuesday 10 May 2011

"""cukup setahun"""

ya tuhan..mengatuknyer petang nie..
kalau hari2 mcm nie boleh gila aku..
huhuhu..bangun jam 6 pagi...keluar pergi kerja 6.45..sampai ofis 7.30 pg..
dtg lewat ckit nanti jam plak..terpaksa la aku..nak buat mcm mana kan..


entry kali nie just nak share dengan u all semua..beberapa hari lepas,cukupla setahun aku kerja kat company nie..pejam celik dah setahun..mcm tak percaya jer..huhuhu...teringat aku masa first day lapor diri..gelabag betol..masa tue berpura2 ramah coz awl2 masuk takkan nak sombong kan...hihi...


lepas lapor diri kat HR dan diberi sedikit taklimat psl bank nie,aku di bawa jumpa bos aku...jeng..jeng..jeng...debar2 plak..takot kalau dpt bos yang garang kan..masuk jer bilik bos besar,barula ku kenal bos ku itu..


lepas tu aku dikenalkan plak ker kwn2 satu department n seterusnyer pergi ke department2 lain..ada 4 level semuanya...penat msa tue coz nak kena perkenalkan diri 1 by 1..tp best coz dpt kenal rmai org..ingat masa tu jer..after that dah tak ingat..hehehe..


hope dpt berkhidmat lama kat bank nie...walaupun dlm hati ada rasa nak resign and buat business sendiri....:)

No comments:

Post a Comment