Pageviews last month

Tuesday 10 May 2011

KeCeWa

""""sedih..sedih..dan sedih...punyerla semngat aku harinie untuk pergi derma darah..tapi last2 kena reject..kecewa tue mcm kena reject dgn lelaki jer...hurmm...dengan yakinnya aku ingat boleh lepas even masa timbang tadi takot2 jugak coz takot berat ku bawah 45..hehehe..bila timbang jer..45.5..taoi aku tipu akak tu,cakap 46..hehe..jahat tol..then kena tambah lagi 3..so,jauh lagi la..jadi 49..


aku happy coz syarat utk berat dah lepas..bila nak test darah plak,hemoglobin aku tak cukup.......mula2 aku tak paham coz akak tu cakap tak boleh derma..sgt2 konpius..then,dia kata bacaan kena 12.5 and above...tapi aku punya 12.1 jer..ala...kurang 4 jer..huhuhu...aku tanya akak tu kenapa jadi mcm tue,dia cakap mybe kurang makan makanan mcm tue,ataupun baru lpas period or nak period...huhuhu...


sedih yang teramat....semangat dah takder dah..lpas nie kna berhati2 la..byk makan makanan yang boleh tambah darah...patotla mlm semalam aku mimpi tengah period...rupanye petanda tak cukup darah..hehehe..memandai jer aku nie...


whatever pun,lpas nie aku akan usaha lagi..."""

No comments:

Post a Comment