Pageviews last month

Monday 9 May 2011

KeTeNaNgAn yAnG dIcAri

"lama   betul tak update dalam blog nie..
maklumla,macam-macam benda yang kena buat dalam minggu nie..huhuhu..
whatever pun,sekarang ni aku boleh bernafas dan happy sikit compare dgn life before nie..weeeee..
insyaAllah benda nie takkan berulang lagi..sangat2 trauma mendapat housemate mcm dulu..hope yang baru ni akan okey sgt2..my first impression,aku tgk okey..tapi first impression tu tak semetinya betul kan..wait n see sajalah..
mcm manala dengan budak2 yang ganti tempat aku tue..mesti stress duduk dlm rumah tue..hehehe..kalau diorang pun perngai mcm tue,msti diorang happy kot...
bila dah pindah nie,rasa tenang sangat2..yela,aku tak perlu lagi jadi bibik mengemas rumah,mop lantai dan seumpamanyer..huhuhu..duduk dengan family pun tak macam tue..moga aku dapat bertahan lama kat tempat baru nie..cuma akan penat sikit la sebab kna bangun awl utk pergi kerja..tapi benda nie akan melatih aku utk bangun pagi...hehehe.."
jumpa lagi......

No comments:

Post a Comment